onsdag 1 september 2010

Lugn onsdag

Idag har det varit en riktig slödag. Jag har varit jättetrött, men inte vågat sova något av rädsla för att sabba nattsömnen. Det är förmodligen gårdagens aktiviteter som påverkar, men det är helt ok. Har äntligen hämtat ut mössan från Meandi som jag beställt. Åh, vilken skön mössa! Vilken njutning att ta på den. Så varm och gosig :)

I morgon blir det en tripp till stan. Jag ska träffa min bekant som är tillfälligt förlamad. Det ska bli jättetrevligt att få prata bort några timmar med henne.

Fick telefonsamtal idag om ultraljud av hjärtat. Det blir på fredag förmiddag. Tydligen är gammakameran inte "i form" så de vill göra ett ultraljud istället. Hoppas pumpen mår bra efter den behandling jag hittills fått...

Jag har hittat ett superinspirerande program på TV. Biggest Looser. Vilka hjältar de är! Jag är full av beundran över deras arbete med sina demoner. Sedan är det lite intressant med alla konflikter också :) Det är synd bara att det är en-timmesavsnitt, skulle gärna se mer varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar