onsdag 8 september 2010

Neulastan intagen

Hemkommen efter ett kort besök på Onkologen för hjälp att ta Neulastasprutan. Tack och lov hade doktorn fixat receptet så nu kunde jag hämta ut sprutan.

Passade på att dra en liten tur på stan och hittade ett par jeans-tights och nya Snö-örhängen. Känns skönt att ha på sig annat än gympabrallor var och varannan dag - även om de är skönast när man bara softar... Har svårt att hitta snygga toppar som kamouflerar de ofrivilliga valkarna som infunnit sig. Får för andra gången åka från shoppingtur utan nya toppar... Borde väl inte vara omöjligt kan jag tycka - men jag är ju rätt kräsen. Fler turer lär det bli, för någonstans finns de där perfekta topparna som är "jag".

Nu är jag som vanligt trött. Ska försöka vila en stund.

Ser fram emot smink-kursen i morgon och innan det tänkte jag försöka mig på ett besök på min gamla arbetsplats, ska bli kul att träffa alla goa människor som jag saknar.

1 kommentar:

  1. Malin tro det eller ej men Halens har många väldigt fina toppar, jag handlar där väldigt ofta eftersom de både är bra kvalitet o snygg passform :)
    http://www.halens.se/Category/1,112.108/Default/Ascending/1?mid=104

    SvaraRadera