fredag 24 september 2010

Mystiskt paket hämtat...

Sansade mig och viftade bort mina misstankar och hämtade ut paketet nu i eftermiddag. Väl hemma öppnade jag den bruna kartongen... Ingen synlig faktura men väl ett mycket fint inslaget paket gömde sig däri... Oj, tror att mitt förvånade leende var lika stort som alla glada gubbar på paketet :)




Öppnade paketet och en ljuvlig doft spred sig...





Det var en helt underbar present visade det sig....




Fantastiska titlar och ändamål för var produkt, vad sägs om:
The Olive Branch Shower Gel - Reassuring shower gel to hold you in its arms and keep you safe
Happy Hippy Shower Gel - Just the thing for centralising your aura
Lemslip Buttercream - Deap cleansing condition for oilier skin
Bohemian Soap - For a refreshing fruity wash
Woosh Shower Jelly - Perfect for jetlag and everything else that gets in your way
Up You Gets Emotibomb - Speed up in the morning
Sandstone Soap - Stimulating citrus scrubby soap to polish you smooth.

Jag vet ännu inte från vem presenten är, för det fanns ingen avsändare... Men SÅ HIMLA GLAD jag blev! Stort tack till dig okända avsändare!!!
... och tji fick jag för min misstänksamhet :) Nu blir det flera sköna bad med all väldoft!

1 kommentar: