tisdag 14 september 2010

Fortfarande trött

Även idag har det varit tungt. Trött, trött, trött... Kan inte sova fastän jag är så trött. Varken dag eller natt. Har varit lite rädd för sömntabletten, inte vågat ta någon sedan den där kvällen maken blev "rädd"... Ikväll är det dags. Jag måste, känns som att jag går under annars. Blir som en fix idé att jag vill sova men inte kan tror jag.

Har varit på sedvanliga provtagningen idag och jag hoppas verkligen att Neulastasprutan gjort effekt, något gott borde det komma ur den fruktansvärda skelett-led-muskelvärk som bott i min kropp sedan förra veckan. Taxoteren ger ju också värk, så nu har jag provat detta på max. Hoppas, hoppas värdena är i allafall liiiite bättre. Jag begär inte mycket tycker jag. Att förflytta sig från hus till bil till stol med några meters promenad är urjobbigt. Pulsen på max, flåsar, svettas... Jag är verkligen i dåligt skick nu. Det måste ju betyda att cellgifterna har bra effekt - det är vad jag ska intala mig är sant i alla fall!

Bästaste mamma har bjudit på mat både förra veckan och denna, jag har tjurats med att komma till henne - även om det är extremt ansträngande att göra den förflyttningen - vill ändå ha miljöombytet. Barnen älskar mormors mat, jag älskar mammas mat :)

Jag har upptäckt några saker som funkar i smaklösheten... Allt onyttigt dock... Glass med chokladsås eller kolasås, coca cola, lakritsbilar... Känner små goda smaksensationer just nu från dessa... Inget att hålla på med i längden, men just nu så önskar jag sååååå att saker ska smaka som de ska och då blir det onyttigt just nu... Har en färsk ananas på mognad också, längtar tills den ska provas :)

Humöret är fortfarande i botten, hettar precis hela tiden. Idag skulle jag hjälpa sonen (som hade studiedag) att flytta musik från datorn till hans mobil... ARRRRRGGGGG vilket utbrott jag fick när inte programmen lydde min minsta vink...
Nyligen ringde en telefonförsäljare.... Det var inte smart gjort av honom.... Inte är man speciellt sugen på att dividera om ditten och datten och lyssna på en massa erbjudanden man inte vill ha.... Elaka jag :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar