lördag 18 september 2010

Soft lördag

Äntligen känner jag mig piggare. Närmar mig åtminstone 60- strecket. Har duschat och inte behövt vila efteråt. Har t om sminkat mig idag. Känns bra. Ingen direkt värk i kroppen, lite, lite i benen och fortfarande en hel del i händerna/fingrarna.

Har en skön dag, tjejerna har sovit borta och sonen märker jag knappt av. Maken har åkt iväg med tjejerna för att köra Go-cart och därefter ska en av tjejerna stå i mål, inlånad i ett äldre fotbollslag. Tror det är jättebra för make och tjejer att göra något själva, det blir inte så ofta. Får se när jag får hem någon av dem...
Det är som vanligt inte tillräckligt med aktiviteter för dagen, det är hockeyträning för son och make, de har dessutom match senare ikväll. Om jag vilar tillräckligt idag så kanske jag orkar titta på matchen... Fotbollsmatchen valde jag bort, kallt, regnigt och mycket folk. Lättare att sitta i en nästintill folktom ishall...

I morgon ska vi göra Brunch med lillasysters familj och mamma. De kommer hit och så hjälps vi åt att fixa en massa godsaker att mumsa på... Sedan ska vi så klart rösta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar