torsdag 19 augusti 2010

Nu börjas det tror jag...

Har känt mig ovanligt pigg efter behandlingen i tisdags. Det måste vara illamåendet som påverkat så mycket tidigare. Känns helt ok ju.

Idag har jag tom varit på stan med sonen och införskaffat honom lite nya kläder. Han är en skön prick att gå på stan med :) Går sakta, vill inte titta på så mycket mer än det mest nödvändiga... Förutom spelbutiker då - där är han som en vessla, hihi. Jag passade på att sitta medans han provade kläder vilket var skönt. Det var ganska jobbigt att göra trippen, men väldigt nödvändigt. Gruvar för att göra inköpstrippen med två modemedvetna tjejer som vill kolla i ALLA affärer, kläder och smycken och allt möjligt annat vill de alltid gå igenom... Titta här och titta där mamma....

Vi passade på att äta lunch med mina kollegor, vilket alltid är lika trevligt. Mår såååå bra när jag varit där :) Jag längtar tills det blir mer regelbundet! Fast jag ska inte stressa tillbaka, men jag är en arbetsmyra och har alltid varit. Behöver det för att må bra. Och mår jag bra så blir ju humöret bättre också... Får väl räkna det som arbetsträning eller något. Kaffesällskap och lunchsällskap är ju inte så dumt det heller om inte hjärnan är redo för riktigt arbete på ett tag till.

Sonen och jag har införskaffat en massa godsaker till helgen också. Vi ska ha kräftskiva med hela stora familjen. Åsså får vi ta med husvagnen - jippi!!!

Jag är jättetrött idag. Somnade inte förrän vid 03-tiden och så var det obligatorisk uppstigning vid 08 för att hinna med ett möte med sonens nya skola. Har inte vågat sova på eftermiddadagen heller, av rädsla för att inte kunna få någon nattsömn. Blir det lika svårsomnat ikväll så tar jag sömntabletten...
Nu känns det att jag varit igång en hel del idag. Det har börja värka lite i benen och armarna och händerna är lika känsliga idag. Jag börjar också känna av tänderna och tandköttet. Inte så kul.

Hoppas att det inte blir värre, fast det får jag nog räkna med misstänker jag. Det kryper på mer och mer känner jag så här på eftermiddagen. Kanske är det den längre tiden ute på möte och på stan som påverkar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar