onsdag 11 augusti 2010

Kraftgivande dag

Idag har det varit en härlig dag.
Mina efterlängtade kollegor kom på lunch och vi hade mycket trevliga och givande samtal om jobbet, om livet med barn.... ja, listan kan nog göras längre men det var helt underbart roligt att träffa dem. Det kommer vi att göra om! Jag var så inne i förberedelserna av lunchen att jag glömde ta på mössan när det ringde på dörren... Fast de svimmade inte av åsynen av sin skalliga kollega, så det gick bra :)
En granne kom förbi också, lagom till kaffet. Då kom jag ihåg mössan ialla fall innan jag öppnade dörren. Riktigt trevligt, hon stannade bara en liten stund men det var roligt att hon kom förbi.

Så firar vi bröllopsdag idag också. Maken skickade blombud med ett fång röda rosor - vilket imponerade på mitt sällskap :) Hela familjen åkte på bio och sedan åt vi en god middag på restaurang. Mycket trevligt!

Till helgen tänker vi lufta husvagnen. Tjejerna har bortamatch i Lycksele så då passar det ju perfekt att ta en liten husvagnssemester över helgen. Det ska bli så mysigt att få kura tillsammans. Hoppas bara på fint väder så ska jag minsann utmana barnen - och maken - i minigolf, hehehe.

Fick kallelsen till nästa behandling idag, läkartid redan på måndag och behandling på tisdag. Måste ringa och säkerställa att det blev rätt, det känns som att det bara blir 2 dryga veckor och risken är väl att det blir flyttat i så fall. Fast det kanske är jag som räknat fel. Är allt ok så är det väl bara att tuta och köra, för varje dag så kommer jag ju ett steg närmare slutet på behandlingarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar