onsdag 25 augusti 2010

Feber!

I går kväll fick jag feber för första gången. Det blev lite spännande. Har ju känt mig "sjuk" några dagar, men vet inte om det är biverkningar eller förkylning....
Frös om händer och fötter och tempen visade 37,8. Ont i halsen och kroppen. Det slutade med att jag ringde in för att fråga vad man gör. En läkare ringde tillbaka och tyckte att jag kunde avvakta över natten, men höra av mig om jag skulle få frossa eller om tempen skulle stiga över 38,5.
Provsvaret från gårdagen visade att jag har väldigt lite vita blodkroppar och läkaren förklarade att det är vanligt att man drar på sig mer feber och annat med Taxotere-behandlingen.

Har fortfarande ont i halsen och lite värk i kroppen, men vaknade feberfri så det är ju skönt. Det är väl bara att vänta och se hur det hela utvecklar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar