onsdag 25 augusti 2010

Doktorn ringer

Telefonen ringde precis, det var "min" doktor som fått meddelande om att jag ringt i går kväll. Han undrade hur det var och sa att jag har väldigt pressade värden och att jag ska höra av mig direkt om jag får det minsta feber igen. Det känns väldigt tryggt ändå att de kollar upp en. Jag skulle själv ringa på morgonen om jag fortfarande hade feber, men eftersom jag inte hade det så lät jag det så klart vara...

Om jag klarar mig undan denna gång utan att det blir något mer så kommer jag att få den där dyra Neulastasprutan (benmärgsstöd) vid nästa behandling.

Nu får alla i min omgivning hålla sig undan om de är sjuka... Vilket på sätt och vis är urtrist - det blir så ensamt... Det går ju världens förkylningsbacill just nu, vilken drabbat mina nära - både barnen och syster med familj är drabbade :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar