fredag 4 februari 2011

Äntligen fredag

Välkommen helg! Välkommen sovmorgon! Välkommen lugn långfrukost tillsammans. Välkommen middag tillsammans hela familjen (åtminstone på söndag - kanske)

Vilken vecka det varit. Nervös måndag på sjukhuset. Tisdag med jobb, Herceptin och sjukt barn. Onsdag jobb. Torsdag jobb som var mentalt jobbigt då det var möte hela mitt arbetspass och när jag kom hem fanns 1 dm nysnö att skotta (inte så bra för min onda arm). Fredag med jobb, besök av föräldralediga kollegan och en ergonom.

Maken har varit iväg till Stockholm på mässa och kom hem igår kväll. Träningarna för barnen har flutit på hela veckan. Sjuka dottern börjar bli piggare, första dagen idag som tempen ligger på 37,4 och hon är rejält förkyld.
Jag har lyckats vila lite varje dag. Somnade t om till en stund på onsdagen. Skönt.

Ser fram emot att få sova ut i morgon. Make och son ska på matcher och flickorna är spellediga. Tror det blir en riktigt lugn dag för mig och flickorna i morgon.
I kväll ska jag träffa mina bc-systrar. Vi ska äta middag och fira en nybliven 50-åring. Ser fram emot att träffa dem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar