onsdag 16 juni 2010

Dagen efter

Vilken annorlunda dag det blev idag. Trots min trötthet i går så kunde jag inte somna förrän ca 01 eftersom det pirrade i benen och inga sovställningar var sköna. Jag småslumrade från kl 21. Hela förmiddagen har jag sovit bort, med avbrott för telefon som ringt, frukost, mediciner och någon som ringde på dörren. Vaknade till ordentligt vid 12-tiden. Skönt att ha fått sova...

Har gått omkring och kännt mig ruggig idag, eller gått och gått - snarare legat i soffan :)
Mått tjyvens hela dagen och är lite varm och väldigt rödrosig om ansiktet. Tung i benen och allmänt känt mig som om jag haft feber och influensasymptom. Ingen feber eller influensa dock utan det är nog reaktionen på gårdagens injektioner. Jag känner mig hungrig men har ingen aptit, lukter är jobbiga - kaffe, matos... Liknar ju tidigare graviditetsproblem :)) Har försökt äta lite, men inget smakar gott. Dricker vatten i massor istället, för det går ner utan problem.
Nu är kvällens mediciner intagna, har utökat med magkatarrtabletter också, känner lite halsbränna. Hoppas det vänder i morgon, fast jag räknar med de 4 dagar jag ska äta cortison och antiillamåendetabletterna, det verkar vara en fingervisning om hur man ska må...

Dags att försöka hitta igen John Blund och hoppas på en lång natt utan vakna timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar