lördag 10 juli 2010

Tidigt firande

Vilken dag! Trots att det är över en vecka kvar tills min födelsedag har jag uppvaktats redan idag... Först kom mamma och lillasyster med en jättefin Peak-klänning. De tyckte att det skulle vara kul om jag hade den redan innan vi åker iväg på husvagnssemestern. Såååå glad jag blev! Klänningen är på och den är så snygg och så jätteskön.
På kvällskvisten kom nästa överaskning... Make och barn kom med present också. En IPhone. Nu har jag det jag gör tills vi åker. Känns superkul att få hotta till sig lite... Min gamla mobil var för länge sedan redo för återvinning, en sisådär 7 år gammal eller så :) De tänkte taktiskt min kära familj, de vill hellre ha mitt sällskap än min frånvaro under resan, hehe... Så glad jag blev - igen. Nu laddar min nya telefon för fullt, så ska jag se om jag får ordning på det hela innan vi åker på måndag.

Annars har natten och förmiddagen varit lite sisådär. Vaknade vid 04 och kunde inte somna om. Strax före 05 gick jag upp och tog lite yoghurt, tänkte att om jag får bort hungern kanske jag kan somna... Icke. Vid 07 gick jag upp igen och åt frukost, sedan kunde jag somna om till strax efter 09 när telefonen ringde och medvetslösa familjen inte tänkte svara... Har försökt slumra lite idag, men det har inte gått så jättebra. Kanske blir en tidig kväll, tjejerna njuter till Grease och jag lattjar med min nya leksak... Sonen klipper gräset - han är så duktig lille mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar