måndag 26 juli 2010

Grrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh, jag är så arg och besviken just nu! Laddat för behandling idag, vältajmat så att jag skulle kunna känna mig någorlunda ok till torsdag - söndagens fotbollsfestival. Men vad händer? Jo, mina värden är fortfarande för låga, jag kunde inte få någon behandling idag. Läkaren försökte lirka med sköterskan så att jag skulle kunna få läkartid och behandling på onsdag, men icket. Det blir läkarbesök onsdag och behandling torsdag. Jag är så sur just nu. Det sabbar ju hela min helg! Och inte kan jag heller få behandlingen på måndag som läkaren föreslog, eftersom maken åker på konferens hela veckan och jag vill inte att han ska sova borta när jag mår som sämst. Hur fel kan allt bli?

Jag hoppas orka se någon enda match per barn iallafall. Men jag kommer att vara sur länge efter detta känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar