tisdag 30 augusti 2011

Liten uppdatering...

Svårt att hålla mig helt borta... Har varit och träffat bäste Doktor Nisse, det var 1- årsuppföljning av Pantherstudien och bara att pallra sig till Onkologen.
Tre rör blod senare och en rengjord venport så fick jag träffa min doktor. Såg fint ut. Så skönt. Nu finns inga besök inplanerade förrän vid nästa uppföljning som blir i januari 2012. Då blir det halvårsuppföljning efter Herceptinet så en Mugascint ska göras innan jag träffar doktorn.

Jo, rengöring av venporten med jämna mellanrum förstås, men det räknas inte :)

Bara att hålla tummarna för fortsatt goda besked, det är lika nervpirrande varje gång.

Ps! Jag följer fortfarande bloggande vänner, även om mina kommentarer krympt i omfattning :))

Kramisar

4 kommentarer:

  1. Kram, härligt med bra besked.

    SvaraRadera
  2. Tack Carin, det känns fantastiskt. Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt fina besked. Ska din nästa uppföljning i jan 2012 ske i Umeå? Jag ska själv dit någon gång i den månaden..kanske vi ses?
    Kram Annika (Solrosen)
    (har problem att kommentera via mitt konto, därav anonym)

    SvaraRadera
  4. Tack Annika! Ja det vore fantastiskt trevligt om vi fick träffas irl.
    Du kan gärna höra av dig när du kommer ner, jag jobbar bara 10 min
    från Nus, om vi inte har samma sjukhusdag kanske jag kan smita
    en stund från jobbet :) Kram Malin

    SvaraRadera